Bingo

Elk jaar weer een enorm succes is de bingo voor zowel de jeugd als de senioren. De kantine is altijd afgeladen vol en er kunnen mooie prijzen gewonnen worden.

Braderie

Eind juni is er in Klundert altijd een gezellige braderie. Natuurlijk is ook DSO daar vertegenwoordigd. We proberen elk jaar weer met een origineel idee te komen, maar er is natuurlijk altijd ruimte voor het traditionele korfschieten.

Darts/Poker/Klaverjassen

DSO organiseert al jaren tijdens de wintermaanden gezellige Klaverjasavonden. Enkele jaren geleden is ook begonnen met een Dartscompetitie en de laatste tijd wordt er ook steeds vaker gepokerd. Deze vrijdagavonden zijn zeer gezellig en kennen een trouwe groep deelnemers. Kijk op de agenda voor de datums.

Dubbelschieten

Traditioneel wordt aan het einde van het verenigingsjaar het dubbelschiettoernooi georganiseerd met aansluitend een gezellige barbecue. De laatste jaren wordt er in koppels geschoten wat de gezelligheid alleen maar ten goede komt.

Familietoernooi

Het jaarlijkse familietoernooi in juni is al jaren een groot succes. Het toernooi wordt gespeeld met teams die zijn samengesteld uit collega's, vrienden, straten, wijken en enkele korfballers. Resultaat is niet zo heel belangrijk; het plezier staat voorop!

Fancy Fair/DSO Event

DSO organiseert elk jaar in september een zeer succesvolle Fancy Fair met vele activiteiten. Denk hierbij aan een grote bloemenmarkt, diverse spelletjes voor de jeugd en natuurlijk het traditionele Rad van Fortuin!

Kamp

Sinds enkele jaren gaat DSO met de jeugleden tijdens de Pinksterdagen op kamp. De afgelopen jaren zijn we naar 't Ossekopke in Ruckphen geweest, waar we een geweldige tijd gehad hebben. Er wordt altijd met een leuk thema gewerkt en er wordt van alles georganiseerd. Denk hierbij aan een droppig in het donker, bonte avonden, spelletjes en nog veel meer!

Minitoernooi

Op het veld organiseren we elk jaar het schoolkorfbaltoernooi. De tegenhanger in de zaal is het minitoernooi. We bouwen de Niervaert om tot een prachtige speeltuin, waar we de kinderen vermaken met allerlei spelletjes.

PlayBackShow senioren

Elk jaar weer een klapper van jewelste! De PlayBackShow van DSO is een begrip in Klundert door de ongelofelijke kwaliteit en originaliteit. Elk jaar weer weten de deelnemers de jury met stomheid te slaan met hun creatieve nummers. Vaak geeft Rom Keller nog met een schitterende bandparodie een extra toegift aan de avonden. Een absolute must!

PlayBackShow jeugd

De jeugd van DSO doet elk jaar weer haar uiterste best om bekende artiesten te playbacken en dat lukt ze uitstekend! De winnaar mag als speciale act het nummer nog een keer opvoeren tijdens de PlayBackShow voor de senioren.

Schoolkorfbal

Een begrip in Klundert is het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi. Op uiterst fanatieke wijze wordt door alle basisscholen uit Klundert gestreden voor de beker. Bovendien worden voor de kleinere kinderen allerlei leuke spelletjes georganiseerd.

Sinterklaas

De Goedheiligman bezoekt ook elk jaar de DSO-kantine en dat wordt door de DSO-kinderen zeer gewaardeerd!

Gala

We hebben al enkele malen een prachtige gala-avond georganiseerd rond de feestdagen. De kantine wordt prachtig aangekleed, iedereen verschijnt in schitterende kledij en er wordt passende muziek gedraaid. Een aanrader!

Kerststukjes

Aan het einde van het jaar organiseerde DSO jaren een succesvolle Kerststukjes actie. Vele leden van DSO trokken langs de huizen in Klundert met prachtige kerststukjes.

Jubileum

DSO is ontstaan uit de opsplitsing van Spido in 1990. De korfbalvereniging bestaat echter al sinds september 1959 en dus hebben we al diverse jubilea mogen vieren.

Overige Nevenactiviteiten

Naast de bekende activiteiten organiseert DSO nog veel meer!