Woensdag 4 oktober staat ons DSO Schoolkorfbal Challenge Toernooi weer op het programma! Dat betekent dat er weer bijna 150 kinderen hun wedstrijden zullen gaan spelen bij DSO.

En daar kunnen we natuurlijk alle hulp bij gebruiken!

Wij zijn daarom nog op zoek naar personen die ons kunnen helpen op woensdagmiddag 4 oktober van +/- 12:30 tot +/- 16:00. Dit kunnen wedstrijden fluiten zijn of hulp bij de stormbaan. Ook als je nog nooit een ‘officiële’ wedstrijd hebt gefloten, kun je bij het DSO Schoolkorfbal toernooi tóch wedstrijdjes fluiten. Dit omdat er geen verdedigd is en we niet doen aan ‘moeilijke’ spelregels.

In sommige gevallen kun je vrijwilligerswerk gebruiken voor studiepunten en kun je een vrije (mid)dag krijgen voor het uitvoeren van dit vrijwilligerswerk. Hiervoor kunnen wij de benodigde brieven opstellen.

Help DSO en help ons om ook dit DSO Schoolkorfbaltoernooi weer tot een succes te maken!

Opgeven kan bij Jeroen Strootman, Mark Noordink, Sharon Vreugdenhil, Evelyn van Dijk, Leonie van Dijk of Veerle Logghe. Je kunt ook een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je ons kunt helpen op woensdag 4 oktober.

Alvast bedankt voor de vele aanmeldingen!

Namens de Werkgroep DSO Schoolkorfbaltoernooi,

Anton van Dam