Op 10 februari 2010 organiseert ckv DSO haar mini-korfbaltoernooi voor de kinderen uit de groepen 3 en 4 in Sporthal De Niervaert te Klundert. Tegelijkertijd zijn er ook spelletjes voor de kinderen uit de groepen 1 en 2.

De teams die het toernooi bestaan uit tenminste 4 kinderen uit groep 3 en/of 4, dit mogen 4 meisjes of 4 jongens zijn, maar liever nog een mix hiervan. De kinderen spelen een aantal wedstrijdjes en nemen in de rust een paar minuten strafworpen.

De spelletjes zijn bedoeld voor de kinderen uit de groepen 1 en 2, die hier individueel aan mee kunnen doen. Opgeven is niet nodig, ze kunnen gewoon naar de sporthal komen. De speelsters en spelers die aan het toernooi meedoen mogen tussendoor ook aan de spelletjes meedoen.

De aanvangstijd van het toernooi is 13:30 met als eindtijd 15:30. Het toernooi is geheel gratis.

Het mini-korfbaltoernooi wordt alweer enkele jaren georganiseerd op de woensdagmiddag om vooral de jongste jeugd te laten kennismaken met korfbal, waarbij in 2009 veel nieuwe leden verwelkomd konden worden. Het is een mooie overbrugging naar het voorjaar, waarin het Klundertse Schoolkorfbaltoernooi wordt georganiseerd voor de groepen 5 t/m 8.

DSO is een bloeiende korfbalvereniging met ruim 200 leden, die bekend staat om haar gezelligheid, sportieve prestaties en het grote aantal georganiseerde activiteiten. In 2009 werd het 50-jarig bestaan gevierd en in het voorjaar 2010 wordt de nieuwe accommodatie ook sportief in gebruik genomen.