Vorige week zaterdag werd het DSO Event gehouden! De gehele dag waren er activiteiten te doen in en om onze kantine. Voor de kinderen was een knutselhoek ingericht, er liep een clown rond met ballonnen en er werd aan het Rad van Avontuur gedraaid. Tevens konden ze de hele dag terecht op de stormbaan voor de kantine! Daarnaast was er een Racespel, waarbij de snelste tijd gemeten werd! De winnaars hiervan waren Tim van Dam in de categorie t/m 11 jaar en Arthur Keller in de categorie vanaf 12 jaar!

Toos Bot had speciaal voor het Event een raadspel gemaakt: Een korfbalveld inclusief spelers, korven en lichtmasten, waarbij je kon raden hoeveel knopen erin waren verwerkt. Dit bleken er toch meer te zijn dan de meeste mensen dachten, namelijk 1170 stuks. Vera den Hollander kwam het dichtst in de buurt met een geraden aantal van 1139.

DSO 1 & 2 moesten thuis spelen en van deze wedstrijden kon de uitslag geraden worden. Hierbij heeft Marianne Posthumus de wedstrijdbal gewonnen, speciaal gesigneerd door Leon Simons! Overdag en 's avonds waren er leuke optredens van de Pretband, C'est la Vie en het Westhoeks Mannenkoor en wist ook Tonprater Den Teun de lachers op zijn hand te krijgen!

Uiteraard kon ook het Rad van Avontuur niet ontbreken en zijn er vele mooie prijzen verloot. De hoofdprijs was het Weekendje weg voor 6 personen in Doorn, gesponsord door Henk en Marian Strootman! De gelukkige winnaar was Anton van Dam!

De opbrengst van alle activiteiten was € 3700,-, een heel mooi bedrag! We willen wederom iedereen hartelijk bedanken die heeft bijgedragen aan deze mooie en gezellige dag! Tot volgend jaar!

Luuk Verkijk
DSO Event commissie