Vrijdag 20 april is het weer zo ver, de jaarlijkse Koningsspelen. Op deze dag zullen de leerlingen van groep 5 tot en met groep 8 van de basisscholen in Klundert weer bij de verschillende sportverenigingen in Klundert langs gaan. Zo ook bij onze vereniging DSO. Naast deze kinderen een leuke dag bezorgen, willen we ze ook kennis laten maken met onze mooie sport. Om dit allemaal in goede banen te kunnen leiden, zijn wij op zoek naar een aantal vrijwilligers die ons op deze dag willen en kunnen komen helpen. Zo zijn we op zoek naar een aantal scheidsrechters en een aantal personen die willen helpen bij de overige activiteiten. De dag zal duren van ongeveer 9:30 uur tot 14:00 uur. Wil je eerst nog wat meer informatie, of denk je nu al 'ja daar ben ik bij!'? Stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of spreek Veerle, Marieke of mij even aan.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met sportieve groeten,

Erik