Het is weer bijna zover!! Het KOK heeft dit jaar weer een braderie gepland staan op 19, 20 en 21 juni. Wij als DSO zullen hier ook weer graag ons steentje aan bijdragen. Het kreekschieten was vorig jaar een groot succes met veel deelnemers van DSO maar ook met veel mensen van buiten onze vereniging. Promotie is natuurlijk ook dit jaar weer belangrijk. Het was voor ons weer een leuke uitdaging om met iets nieuws te komen. Wij denken na verschillende ideeën iets heel leuks te hebben verzonnen wat voor sommige van jullie nog een verrassing en voor andere misschien wel een beetje spannend zal zijn. Deze speciale activiteit zal plaatsvinden op zaterdag 21 juni van 14:00 uur tot 17:00 uur. Zorg ervoor dat je erbij bent en mis het niet!!!

Maar dit is niet het enige waar we de afgelopen maanden mee bezig zijn geweest. Ook het vertrouwde boodschappen raden, korfschieten, enveloppe trekken, touwtje trekken en de grabbelton zullen ook dit jaar weer bij de stand te vinden zijn.

WIJ HEBBEN OOK JOUW/UW HULP NODIG
De afgelopen jaren is het ons nog niet gelukt om de standbezetting vol te krijgen. Dit blijft ieder jaar weer lastig. Net als vorig jaar is er ook dit jaar weer een extra activiteit en dit vraagt om extra vrijwilligers. Wij zullen jullie benaderen zoals ieder jaar, maar dit jaar hebben we er nog een hulpmiddel bij.

Digitaal inschrijven is nu ook mogelijk!! Dit kan via onze website!! Hierdoor houden we allemaal een goed overzicht van welke plaatsen al gevuld zijn en welke er nog gevuld moeten worden. Er zal ook wekelijks een update komen van het rooster, zodat u precies kunt zien op welke dagen en tijden wij nog vrijwilligers nodig hebben. Het gaat om 2 / 2,5 uur hulp tijdens deze gezellige dagen. Als je met iemand samen wilt is dat ook mogelijk en daar proberen we natuurlijk ook rekening mee te houden.

De braderiecommissie rekent op uw medewerking. We hopen er dit jaar weer een gezellige sfeer van te maken rondom de DSO-stand, om zo aan heel Klundert en omstreken te laten zien dat DSO een gezellige en actieve vereniging is. En dat korfbal, zowel binnen als buiten het veld, een leuke sport is.

Groeten,

De braderiecommissie,
Marc van den Ing, Anouk Vermeulen, Sjoerd van Bezooijen en Marloes van Bezooijen.