Deze week is het bij tien sporten waaronder het KNKV week van de scheidsrechter. Zonder scheidsrechter valt er natuurlijk niet te korfballen en we zijn erg blij dat we bij DSO diverse gemotiveerde scheidsrechters hebben. Die waardering hebben we dit seizoen ook laten zien door alle scheidsrechters van een fraai blauw scheidsrechtershirt te voorzien. We bedanken alle scheidsrechters voor hun inzet en hopen nog lang van hun leiding gebruik te kunnen maken. En natuurlijk dragen we als DSO uit dat iedereen zich respectvol en begripvol opstelt ten opzichte van de scheidsrechter: niet alleen naar de arbiters van DSO in hun mooie shirts, maar ook naar de vrijwillige scheidsrechters van andere clubs. En ook niet alleen in de week van de scheidsrechter, maar gewoon elke week ;-)