Op zaterdag 19 december wordt in Zevenbergen de Rotary Santa Run georganiseerd. Ondanks dat dit een volle competitiezaterdag is bij DSO zijn er misschien toch leden die hieraan mee willen doen. In de folder kun je alle informatie vinden.

Na een tweetal succesvolle eerdere edities in 2013 en 2014 organiseert de Rotaryclub Zevenbergen e.o. dit jaar de derde Santa Run en wel op zaterdag 19 december. Op die zaterdag zullen weer honderden grote en kleine kerstmannen- en vrouwen de straten van het centrum van Zevenbergen (rood) kleuren.

Na een warming-up vanaf 14:00 zal om 14:30 het startschot klinken. De tocht is bedoeld voor alle generaties: Rennen mag, maar hoeft zeer beslist niet; het is niet voor niets een “Fun Run”.

De Rotaryclub Zevenbergen organiseert deze Santarun om geld in te zamelen voor een lokaal project / goed doel. Vorig jaar hebben wij de kinderboerderij kunnen verrassen met een mooie cheque. Dit jaar is de opbrengst bestemd voor de Stichting WENSDROOM Moerdijk die o.a. wensen laat uitkomen voor mensen in een laatste levensfase.

De kosten van deelname (incl. Kerstmannenpak + herinneringsmedaille) bedragen slechts € 10,-.

De lengte van de Run is 3,5 kilometer met Start en Finish in het centrum van Zevenbergen op het haven tracé bij de tent van Living in a Box. Beide projecten werken voor deze gelegenheid samen. Langs de route zorgen verkeersregelaars voor veilige oversteekplaatsen, en onderweg zijn er diverse verassingen.