Tijdens de algemene ledenvergadering op vrijdag 19 november zijn de jubilarissen gehuldigd en op de foto gezet.

Jolanda Punt is 25 jaar lid van de KNKV en ontvangt een speldje, oorkonde en bloemen.
Peter neemt deze voor haar in ontvangst.
Jan Leijten is 25 jaar lid van DSO en ontvangt een pen met inscriptie en bloemen.

Dita Schreuders, Carola Eland, Inge Bongers en Rom Keller zijn allen 25 jaar lid van de KNKV en van DSO. Zij ontvangen een speldje, een oorkonde, een pen met inscriptie en bloemen.

Elly Noordink is al 40 jaar lid van de KNKV en DSO, hiervoor is geen officieel cadeau. Het bestuur heeft gemeend haar voor te dragen als lid van verdienste en onderschrijft dit met een bos bloemen en een cadeaubon. De vergadering gaat hier van harte mee akkoord.

Allen worden gefeliciteerd en op de foto gezet.

Klik op de onderstaande foto voor alle foto's

DSO 2010 jubilarissen