Op woensdagmiddag 16 maart wordt weer het jaarlijks mini-toernooi gehouden voor de kinderen van de groepen 3 en 4 van de Klundertse lagere scholen. Tegelijkertijd is er voor de kinderen uit de groepen 1 en 2 weer een spelletjescircuit.

Wij hopen dat deze middag weer net zo’n succes wordt als vorige jaren met zo’n 100 kinderen en uiteindelijk een behoorlijk aantal nieuwe leden! Om deze activiteit tot een succes te maken is er echter wel veel hulp nodig zoals begeleiders bij de spelletjes en scheidsrechters bij de wedstrijden. De komende dagen proberen we dit helemaal rond te krijgen, maar mochten we je toevallig niet vragen, vrijwillige opgaven kunnen we altijd gebruiken. Hierbij denken we ook aan ouders van jeugdleden en dan vooral van de kinderen die in de groepen 1 t/m 4 zitten. Wij verwachten namelijk dat die kinderen in ieder geval meedoen. Liefst niet met elkaar, maar met klasgenoten die nog niet op korfbal zitten en die op deze manier misschien kunnen worden overgehaald om erop te komen. Zoals bekend kunnen we vooral jongens goed gebruiken.

Wij hebben de scholen gevraagd om zelf voor begeleiding te zorgen, dus als je hiervoor gevraagd wordt, reageer dan positief zodat de school gemakkelijk meewerkt aan het toernooi. Als de school zelf niet actief bezig is dan horen wij dat graag en kunnen we eventueel zelf actie ondernemen, want hoe meer scholen hoe beter.

Wij hopen veel reacties te krijgen op het verzoek om hulp en vooral veel teams en kinderen te zien op 16 maart. Mocht iemand nog aanvullende ideeën hebben dan horen we dit natuurlijk graag.

Namens de JTC,

Patrick en Miranda Michielsen