Een heel leuk geschreven verslag van Natasja Op Ten Noort over de wedstrijd van het E1:

Om 9 uur zijn we vertrokken richting Papendrecht, deze keer zonder Nina, Carolien en Martiena. 9 uur is best vroeg zo op zaterdag vooral  omdat er een aantal naar het gemaskerdbal waren geweest en het daar heel gezellig hebben gehad. De vorige keer dat we tegen PKC thuis speelde was de uitslag 1-7 dus we hadden dit keer wel wat goed te maken.

De opstelling medegedeeld dus klaar om aan de wedstrijd te beginnen, PKC scoorde vrij snel het 1e doelpunt maar wij bleven gelukkig niet achter en lieten ook zien dat wij ook in staat zijn om mooie doelpunten te maken en zelfs van afstand !  De wedstrijd ging gelijk op tot 4-4 toen de scheidrechter besloot een strapworp tegen te geven. Waarbij de stand 5-4 werd, maar we hadden ons al eerder teruggevochten dus wie weet zat het er toch nog in.  Het aanvalsvak van PKC speelde aan het einde van de wedstrijd goed rond waarbij een heer van PKC een mooie bal met 1 hand scoorde ! Helaas hadden we net niet meer genoeg tijd om nog tegen te scooren waarbij 6-4 de uitslag was.

Nu kan je zeggen we hebben verloren, ja dat is zo maar zo zie ik het eigenlijk niet ! Ik heb jullie nog nooit zo hard zien werken: verdedigen, mooie afstandschoten , ballen onderscheppen, afvangen en iedereen meelaten spelen in het vak.  Bedankt E -tjes het was een leuke/spannende wedstijd om te zien.

Na de wedstrijd bij het invullen van het wedstrijdformulier, kreeg ik een compliment om aan jullie door te geven dat jullie als team heel erg vooruit zijn gegaan en met een extra vermelding voor de dames die deze wedstijd als jongen speelde !

Super gedaan allemaal !!!!  Hou dit vast en laat het a.s. zaterdag aan de rest van de ouders  zien.

PS Tessie bedankt voor het invallen.