Het B1 van DSO kreeg afgelopen zaterdag de koploper ADO op bezoek. Aangezien de uitwedstrijd in 's Gravendeel nog desastreus verloren werd met 0-16, was de verwachting dat deze wedstrijd geen makkie zou worden.

Met Chantal (die al eerder op de dag bij moest springen bij het A2) en Arno (die zijn eerste wedstrijdminuten bij het B mocht gaan maken) op de bank, begon de wedstrijd iets voor 15 uur.  Tegen de eerdere verwachting in, was er eigenlijk geen verschil in kwaliteit. De wedstrijd ging zeer gelijk op waarbij van beide kanten goede aanvallen opgezet werden, en schitterende punten gescoord werden. Met name de treffer van Tristan van grote afstand was er 1 om in te lijsten.

Ook verdedigend werd door beide teams prima gespeeld. Een verrassing leek in de maak met een 4-4 ruststand.

Ook het eerste gedeelte van de 2e helft was een kopie van de 1e helft. Een gelijk opgaande wedstrijd waarbij nog geen verwachte winnaar was aan te wijzen, en waarbij Chantal in het veld gekomen was voor Naomi (gedurende de 2e helft). Helaas (voor het B1) liet ADO zien in het laatste kwartier waarom zij hoger geklasseerd zijn in de stand, en liepen ze uit naar een 5-9 voorsprong. Arno kwam nog in het veld voor Jeroen (die ook eerder op de dag meegespeeld had met het A2). Julliette wist vlak voor het einde van de wedstrijd de marge nog te verkleinen naar 6-9.

Een prima wedstrijd van het B1, waarbij slechts verloren werd van de koploper met 6-9, en waar ze geruime tijd zeker niet de mindere van het spel waren.