Oranje Nassau stond afgelopen zaterdag op het programma, ze staan op de 4e plaats, wij op een 3e dus het kan wel eens een spannende wedstrijd worden die alle kanten op kan gaan.
Dit seizoen spelen we 2e klasse en merken daar wel dat onze tegenstanders ook wel van korfballen weten en daarbij hebben de andere teams allemaal wel de juiste verdeling, 4 jongens- 4 meisjes in de wedstrijd, niet dat we daar niet tegen opgewassen zijn maar toch is het hard werken om als meisje, jongen te spelen. Dus meerdere factoren dat we het zwaarder hebben in deze poule.

Na vorige week een goede wedstrijd te hebben neergezet beginnen we deze wedstrijd een beetje zoekende naar een mooie kans om te scoren. Door goed samen te spelen en te zoeken naar de juiste combinaties weten we toch de korf te vinden maar dit geld voor beide partijen. Er is weer hard gewerkt zowel verdedigend als aanvallend, maar zijn blij dat we toch een punt hebben kunnen houden in Klundert: 3-3

Op het programma staan nog drie wedstrijden waarvan nog twee tegen de koploper uit en thuis, met veel voor doelpunten en weinig tegen. Het is dus heel erg belangrijk dat we deze INZET vasthouden om sterk aan de laatste wedstrijden van de zaal te beginnen.

Alvast een fijne vakantie......