Dit verslag moet echt beginnen met hulde voor de flexibele scheidsrechters bij DSO.
Dankzij Marcel en Wim konden de wedstrijden van DSO 2 en 6 gewoon doorgaan, bedankt heren!

DSO 6 beleefde een aantal heugelijke feiten afgelopen zaterdag. Allereerst waren Marcel en Annette weer terug van hun blessure om een aantal minuten mee te kunnen spelen.
Ook Annika stond sinds tijden weer tussen de lijnen na haar zwangerschap.
De tactische bespreking werd vervolgens begonnen met geweldig nieuws van Jan en Ellen, zij verwachten een baby in december. Ellen speelde daarom voorlopig de laatste wedstrijd.

De wedstrijd tegen Voltreffers verliep met een aantal flitsende acties zo links en rechts wel aardig, maar in de afronding ging het zoals gebruikelijk wat moeizaam.
De tegenstander had de nodige moeite om een aanval op te zetten zodat DSO toch redelijk simpel de voorsprong pakte.
In de tweede helft scoorde Voltreffers iets gemakkelijker waardoor het nog een beetje spannend dreigde te worden.
Uiteindelijk werd er gewonnen met 6-4. Het zesde staat op een stevige tweede plaats in de poule en zal er alles aan doen om op zijn minst gelijk te komen met koploper VIOS.