Stormvogels- DSO was vooral in de eerste helft een lust voor het oog met een regen aan doelpunten waarbij DSO het betere van het spel had. Binnen twee minuten was er al een 1-2 op het score bord wat DSO langzaam maar zeker uitbouwde naar een 6-10 voorsprong. Jammer was het dat in de slotminuten Stormvogels terug kwam tot 8-10.
In de tweede helft gingen beide teams beter verdedigen en misschien ook door de vermoeidheid ging het scoren minder. DSO liep nog uit naar 8-11 maar daarna werd Stormvogels sterker en kwam terug tot 12-12.

DSO leek kort voor tijd nog de winst te gaan pakken, maar in de slotminuut verzilverde Stormvogels nog een strafworp waarmee een terecht gelijkspel 13-13 voor de puntenverdeling zorgde. Doordat Nikantes van TOGO verloor gaan we met nog drie rondes te gaan met twee punten voorsprong op Nikantes nog een spannende eindfase tegemoet. Inzet is het ontlopen van de zesde plaats welke een beslissingswedstrijd tegen een kampioen van de vierde klasse voor degradatie geeft.  DSO 2 won na een moeizame start uiteindelijk ruim en dik verdiend (rust 4-7) met 6-12 en kan zich op gaan maken voor het kampioenschap. Hopelijk zaterdag al in de thuiswedstrijd tegen Oranje Zwart.

DSO 3 speelde de eerste helft ronduit gezegd slecht tegen KVK. Het korfbalspel werd goed gespeeld, maar de scherpte bij de afronding ontbrak en er werden soms domme fouten gemaakt in de verdediging. Dit alles resulteerde in een magere voorsprong van 5-3 met de rust. Na de rust kwam KVK terug tot 5-5 door weer een paar onnodige fouten. Uiteindelijk kwam de motor dan toch op gang en vielen er meer ballen in. Iedereen heeft deze wedstrijd gescoord! De partij werd gewonnen met 19-9. Ruben Karel wordt dit keer speciaal genoemd. Hij stond in totaal 11x op het scorelijstje van de coach.

DSO 5 moest vrijdagavond al aan de slag tegen koploper KCC 8. KCC had nog maar 1 verliespunt, en dat was in de thuiswedstrijd tegen DSO. Een leuke uitdaging voor ons om dit nog eens te proberen. De eerste helft werd goed tegenstand geboden. Annette Verschuren scoorde al onze 3 doelpunten. Ruststand 3-3. Na rust ging het scoren aanvankelijk bij beide ploegen nog moeizaam. Halverwege de tweede
helft werden de afstandschoten bij KCC een stuk zuiverder, terwijl DSO veel moeite had om vrij te komen. Uiteindelijk liep KCC uit naar een 10-4 overwinning.

DSO 6 speelde uit tegen Albatros 9. Marcel Langeweg en Dennis de Gast gingen als gastspelers mee. Na 16 minuten opende DSO de score, na de gelijkmaker volgde er nog 2 doelpunten van DSO zodat de ruststand 1-3 was. Na de rust met een paar zeer fraaie aanvallen werd er nog zeven keer gescoord door DSO, Albatros had duidelijk zijn avond niet en scoorde nog twee keer, zodat het zesde met de volle winst naar huis ging, eindstand 3-10. Met dank aan Dennis de Gast die vier keer scoorde.

DSO Jeugd
DSO A1 speelde vandaag een spannende wedstrijd tegen Sporting Delta. Winst en gelijkspel zou betekenen dat DSO over 2 weken kampioen kan worden. In de eerste helft ging het gelijk op, met DSO steeds aan de goede kant van de score. Vlak voor rust werd het gat gedicht door Delta, waardoor het een 7-7 ruststand werd. In de tweede helft ging het zo door, met nu Delta wat steeds een puntje voor stond. Na een hectische slotfase werd het uiteindelijk 15-15, waar DSO meer aan heeft dan Sporting Delta, maar ook die ploeg speelde niet slecht, want niet eerder werden 15 doelpunten behaald. Remco Posthumus was goed voor 6 doelpunten, en de titel is in zicht.

DSO A2 speelde tegen Scheldevogels DSO kon lang aanvallen en creëerde veel kansen. Ook bij Scheldevogels vielen de doelpunten. DSO ging met een doelpunt voorsprong de rust in. De tweede helft verliep op de zelfde manier, alleen DSO scoorde nu niet meer mee. Scheldevogels won en ging met de punten terug naar Bergen op zoom 10 -7. DSO kijkt toch terug op een goede gespeelde wedstrijd.

Uitslagen
Stormvogels 1 - DSO 1 13-13