De allerlaatste wedstrijden zijn nu echt gespeeld afgelopen week. Het betrof twee inhaalwedstrijden van DSO 2 en A1.

DS0 2 speelde zaterdag een wedstrijd tegen Vitesse uit Barendrecht. Olaf Verton tekende, net als vorige week voor de openingstreffer. DSO liep uit naar een 3-1 voorsprong, maar daarna stagneerde de score aan Klundertse zijde. De gasten wisten langs zij te komen en zelfs met twee punten voorsprong een gaatje te slaan. De rust stand was 4-6. Na de rust stond DSO al snel op het veld, dit tekende voor de vastberadenheid en vechtlust die in de tweede helft te zien zou zijn bij DSO. Mede hierdoor kwam DSO weer op gelijke voet met Vitesse, dit was het keerpunt in de wedstrijd. DSO kwam daarna op voorsprong en kon die behouden tot aan het einde van de wedstrijd. Stefanie Vermeulen, Benjamin Eland, Anita Lips en Jasper Kayen wisten deze wedstrijd ook te scoren. De eindstand was 10-8.

DSO A1 speelde afgelopen donderdag tegen NIO uit Rotterdam. Deze wedstrijd werd door DSO met 11-6 winnend beëindigt. Frank Posthumus speelde daarbij zijn laatste wedstrijd in het shirt van DSO. Frank, bij deze veel succes in Tilburg!

Zaalseizoen
DSO gaat nu het zaalseizoen in en komende zaterdag zullen er diverse oefenwedstrijden gespeeld worden in sporthal "De Niervaert"

Klaverjassen en pokeren
Vrijdag was het weer de eerste avond voor onze kaart liefhebbers bij DSO. De opkomst was bij beide disciplines behoorlijk hoog.
Het was een gezellige avond. De uitslagen zullen later nog op de site komen.