DSO 1 stond snel achter tegen Keep fit in Roosendaal, die scherper aan de wedstrijd begon. DSO kwam terug en scoorde 9 keer op rij. Hierna was de rek er even uit en kwam Keep fit weer nader. DSO gaf het echter niet meer uit handen en won met 10-14. DSO staat tweede in de ranking en sluit 2009 goed af op deze manier. DSO 2 speelde in de nieuwe hal van Oranje- Wit in Dordrecht. Tot aan de rust leidde DSO met twee doelpunten voorsprong. Na de rust bleef het lang 8-9. Door de trefzekerheid van Olaf Verton kon DSO uiteindelijk de overwinning zeker stellen.

DSO jeugd
DSO A1 speelde goed tegen Nieuwerkerk. De eerste helft werd met een gelijkstand afgesloten. In de tweede helft wist DSO mede door een truc geleerd op de training bij te blijven. De eindstand 14-14.
DSO A2 verrichte knap werk in Ridderkerk. Zij wisten van een 11-2 achterstand in de rust, terug te komen naar een 15-10 eindstand. DSO verwacht heel snel toch eens de punten te gaan pakken.

Westbrabant cup
Op 30 december zal DSO deelnemen aan het toernooi in Sportplaza de Niervaert. Hier zullen 8 teams strijden om felbegeerde cup die Merwede de laatste keer mee terug mocht nemen.

Nieuwjaarsreceptie
Het bestuur van DSO wenst iedereen goede feestdagen. Leden en donateurs worden uitgenodigd op 1 januari elkaar de beste wensen te geven in het clubhuis aan de Molenvliet. Ieder is welkom vanaf 16.00 uur.

Uitslagen 19 december
Keep Fit '70 1 - DSO 1 10-14