Vandaag stond de wedstrijd tegen de nummer 2 van de poule, Seolto uit Vlissingen, op het programma.

De eerste helft was niet echt een super wedstrijd. Binnen 2 minuten wist Sander D. door een vrije bal de 1-0 op het scorebord te zetten. Vervolgens wist Seolto 4 minuten later de gelijkmaker te scoren, Door een strafworp van Rubin werd de stand 2-1, maar 6 minuten later wist Seolto de gelijkmaker te scoren. Vervolgens is er 20 minuten, tot aan de rust, door beide partijen niet meer gescoord.

Na de rust was het Sander D. die door een vrije bal en een doorloopbal de stand op twee doelpunten verschil wist te brengen (4-2). Na 5 minuten kwam Seolto terug (4-3), maar Rubin wist door een schot de stand weer uit te breiden naar 5-3. Een paar seconde later benutte Sander D. opnieuw een vrije bal. In dezelfde minuut scoorde Seolto de 6-4. Gelukkig kreeg Anita een minuut later een strafworp mee en Rubin benutte deze, waardoor de stand 7-4 werd.

Seolto kreeg veel kansen,maar faalde er iedere keer opnieuw in om deze niet af te maken. Door nogmaals een vrije bal en een schotje van achter de korf van Sander D. liep DSO uit naar 9-5. Rubin was degene die het 10de doelpunt voor DSO binnen schoot. Seolto bepaalde de eindstand op 10-6.

Zaterdag 5 juni speelt DSO haar laatste wedstrijd uit tegen Togo uit Goes.

Aanval : Mandy Wigant, Kiki Lankhuyzen, Paul Langeweg en Sander Driesse.

Verdediging : Stefanie van Kaam, Anita Lips, Sander Bijl en Rubin v.Dueren d.Hollander.

Scores Rubin 4x en Sander D. 6x