DSO 1 speelde op een zonnige zaterdag de wedstrijd tegen NIO in Rotterdam. DSO 1 wist op een voorsprong te komen, maar helaas nam de tegenstander die voor rust over.

Het verschil was niet groot, dus in de 2e helft ging DSO 1 op zoek naar de aansluitende treffers. Er waren genoeg kansen, maar de bal wilde maar niet door de mand. DSO 1 moest zich helaas gewonnen geven.

DSO 2 speelde ook tegen NIO en moest de punten pakken om eerste te blijven in de poule. Lang ging het gelijk op. DSO 2 kwam meestal op voorsprong, maar kon geen gat slaan. Tot in de 2e helft, toen werden de doelpunten snel achter elkaar gescoord. DSO 2 liep uit en zo werd er toch nog ruim gewonnen. De concurrenten lieten punten liggen. Zo is het verschil nu 4 punten met de nummer twee in de poule.

Komende twee weken zijn er voor DSO geen reguliere competitiewedstrijden. Alleen een enkele inhaalwedstrijd.

DSO 4 - Keep fit ’70 3 6-11

NIO 1 - DSO 1 10-8