allready1-dso1 DSO had een redelijk rustig weekend met 9 van de 18 teams die moesten spelen. Het vlaggenschip van DSO reisde af naar Zierikzee. Op papier trof DSO een in All Ready een mindere ploeg. Op voorhand werden de spelers gewaarschuwd fel van start te gaan om All Ready geen kans te geven er een wedstrijd van te maken. Binnen een aantal minuten kwam DSO op een 3-0 voorsprong.

Toen sloeg het spel om. DSO ging te overmoedig spelen, waardoor er stomme fouten in de verdediging gemaakt werden. Hierdoor maakte DSO het zich onnodig moeilijk en liet All Ready terugkomen in de wedstrijd. We gingen tot de rust bijna gelijk op. Met een voorsprong van 1 doelpunt ging DSO de kleedkamer in. Na een goede, ietwat strenge speech van de trainer begon DSO weer fel aan de wedstrijd. Er kwam al snel weer een grotere voorsprong voor DSO op het scorebord. Helaas viel er bij All Ready een speler uit, waarvoor geen vervanger aanwezig was. Het leek wel een pupillen wedstrijd, want we moesten de wedstrijd afmaken met een 3 tegen 4 situatie in het eerste aanvalsvak. De rest van de wedstrijd werd het kijken niet meer waard. DSO won de wedstrijd uiteindelijk gemakkelijk zonder goed te spelen. Ook slechte wedstrijden moeten gewonnen worden, dus DSO is blij met de twee punten.

DSO jeugd
Voor de eerste thuiswedstrijd stond Deetos E2 op het programma. We hadden afgelopen week goed geoefend op het rondspelen, dus dat was de doelstelling van vandaag. De wedstrijd begon direct goed, in de eerste aanval was het via een doorloopbal 1-0 door Lieke. Hierna volgde Corné met een mooi schot. Ook Deetos liet van zich horen, want het was binnen 5 minuten alweer 2-2. Gelukkig maakten Lotte en Tom achter elkaar 2 mooie schoten en was het alweer 4-2 voor DSO. Na de rust was het de bedoeling dat de spelers geconcentreerd en fanatiek bleven spelen en dit deden ze dan ook! Fabiënne stond koud in het veld en maakte direct al een doelpunt. Hierna vond Corné opnieuw de korf en mocht ook Sjoerd zijn eerste doelpunt van het veldseizoen maken. Als afsluiter scoorde Fabiënne voor de tweede keer. Door een goede inzet en veel enthousiasme van alle spelers is deze wedstrijd met 8-2 gewonnen.

Vandaag speelde het F3 hun eerste thuiswedstrijd tegen Good-Luck F2. In tegenstelling tot vorige week was dit een eerlijke tegenstander en werd het dan ook een erg leuke en spannende wedstrijd. De eerste helft was het voor het F3 nog wat lastig om naar elkaar over te spelen en vrij te komen. Echter de tweede helft was DSO duidelijk de betere partij. Ondanks de veel aanmoedigingen vanaf de tribune bleef de eindstand helaas 0-0. De strafworpen werden gewonnen met 2-1.

Uitslagen 19 november
All Ready 1 - DSO 1 10-17