Afgelopen weekend was een spannend weekend voor DSO. Nu het tegen het einde van de zaalcompetitie aan loopt is het er op of eronder voor een aantaal teams. DSO 1, A1, B1, B2 en E1 draaien bovenin mee en kunnen een kampioenschap binnen halen in de komende weken. DSO 1 speelde zaterdag de return tegen Blauw Wit uit in Kloetinge. Met nog 3 wedstrijden te gaan zijn er nog 3 teams over in deze competitie die kans maken op de titel. DSO en Blauw Wit zijn beide titelkandidaten. Blauw wit heeft thuis nog geen enkele wedstrijd verloren en gemiddeld scoren zij  meer doelpunten per wedstrijd dan DSO.
Al op voorhand beloofde dit dus een spannende wedstrijd te worden. Blauw wit ging het beste van start en kwam dankzij twee rake schoten op een 2-0 voorsprong. DSO kreeg kansen zat, maar de ballen vielen er allemaal net niet in. Uiteindelijk was het Carola Eland die 2 doelpunten scoorden dankzij een schitterende doorloopbal en een kort schotje. Daarna was het DSO die duidelijk het betere spel had. Er werd zeer strak verdedigd waardoor Blauw wit zeer veel moeite moest doen om te scoren.

Hoeveel het eerste kwartier er moeilijk gescoord werd kwam DSO daarna langzaam op gang. Met doelpunten van Olaf Verton, Remco Posthumus en Stefanie van Kaam bouwde DSO de voorsprong uit en ging DSO met een 4-7 stand de kleedkamer in. In de 2e helft kwam DSO  beter uit de kleedkamer. Er werden gemakkelijk doelpunten gescoord terwijl Blauw wit niet eens meer in de buurt van de korf kwam. De meest schitterende aanvallen kwamen ineens te voorschijn. Het meest rare en mooie doelpunt kwam duidelijk op rekening van Rubin van Dueren den Hollander. Een op de grond vallende bal achter de korf werd opgepakt en er even in gegooid alsof het een makkelijk doelpuntje was. Uiteindelijk werd het een gemakkelijke overwinning voor DSO. De eindstand was 7-19. Togo en DSO hebben de plaatsen 1 en 2 in het bezit, want ze zijn beiden niet meer in te halen door de andere ploegen. Met nog 2 wedstrijden te gaan mogen zij nu gaan uitvechten wie er met de titel vandoor gaat.

DSO Jeugd
DSO A1 speelde afgelopen zaterdag een wedstrijd tegen Springfield A1 in Hoeven. DSO begon de wedstrijd slordig en zwak. Na 10 minuten spelen veranderde dit en werden ern goede aanvallen opgezet. Dit zorgde voor mooie acties en doelpunten. Verdedigend stond DSO sterk en wist tot rust maar 1 doelpunten door te laten. Ruststand 7-1. Ook de tweede helft startte DSO matig, maar gaf de wedstrijd niet meer weg. Er werd ruim gewonnen met 15-4. Bijna iedereen wist in deze wedstrijd te scoren. DSO D1 speelde in Hoeven tegen Springfield. In de eerste helft werd er weinig gescoord. Springfield hoopte ondanks dat zij de laatste positie innemen nog op een stunt. In de tweede helft speelde DSO slimmer en scoorde er nog 16 doelpunten bij.

DSO F3 kreeg ADO F3 op bezoek. Een leuke en gelijkwaardige tegenstander voor het F3. Helaas was Sterre ziek en moest het team het zonder haar doen. De gehele wedstrijd was DSO eigenlijk het betere team en scoorden zowel Renate als Milou nog bijna hun eerste doelpunt van het seizoen.
Helaas was het toch moeilijk om tot score te komen en bleef de stand 0-0. De strafworpen werden gewonnen met 6-5

Uitslagen
Blauw Wit 1 - DSO 1 9-17