DSO A1 ging zaterdag naar Hardinxveld-Giessendam om een wedstrijd te spelen tegen Vriendenschaar A2. DSO begon de wedstrijd met goede aanvalsopzetten. Er werden veel kansen gecreƫerd, maar deze werden niet benut.

Ook Vriendenschaar bleef lang op de nul staan. Nadat Vriendenschaar het eerste doelpunt maakte, schoot Luuk van Oers er een vrije bal in. Met een ruststand van 2-1 was de wedstrijd nog lang niet gespeeld. DSO A1 moest alleen de kansen af gaan ronden. Na rust kwam DSO op gelijke stand door een schot van Sjoerd van Bezooijen. De wedstrijd bleef tot de laatste minuut spannend. Na schoten van Luuk van Oers en Annika van Wensen stond het 5 minuten voor tijd 4-4. Kort hierna wist Vriendenschaar nog te scoren. Winst was in deze wedstrijd wel haalbaar, maar DSO verloor de wedstrijd met 5-4.