Vandaag zijn de ledencijfers gepubliceerd per 1 mei. Dit betreft alle bij de KNKV opgegeven leden en is dus exclusief de donateurs die we hebben. DSO heeft een mijlpaal bereikt, want we hebben nog nooit zoveel leden gehad in onze historie! Op 1 mei 2013 hebben we 282 geregistreerde leden bij de KNKV.

Dit heeft ons in ieder geval al een wedstrijdbal opgeleverd, wegens de speciale actie die de KNKV momenteel voert. We staan immers t.o.v. de ledenstand op 30 juni 2012 op ruim 102%. Als we de 105% weten te bereiken dan krijgen we nog een bal. Dit houdt dus in dat we op 1 juni 2013 minimaal 290 leden moeten hebben. Gezien de aanmeldingen die we op dit moment krijgen vanuit de KombiFit groep moet dat gaan lukken!

Is dit nu een reden tot juichen? Ja natuurlijk, als je een dergelijke mijlpaal bereikt dan is dat schitterend. De cijfers zijn echter enigszins bedrieglijk, omdat de leden die er in het lopende seizoen afgaan nog niet verwerkt zijn in de ledenstand. We weten dat we dit seizoen met een aantal afmeldingen te maken hebben gehad, waardoor de stand per 1 juli 2013 minder rooskleurig zal zijn. Dit wordt echter grotendeels gecompenseerd door de nieuwe KombiFit leden, maar waakzaamheid blijft dus geboden.

Maar met de kennis van vandaag vieren we deze prachtige mijlpaal in de geschiedenis van DSO en wat zou het fantastisch zijn als we de 300 leden grens weten te bereiken. Met de inzet van iedereen moet dat binnen de mogelijkheden liggen.

De KNKV heeft in mei en juni een speciale actie voor nieuwe jeugdleden. In de maand mei krijgen alle nieuwe jeugdleden een welkomstpakket, inclusief kortingsbon voor korfbalshop.nl. Daarnaast worden 5 kortingsbonnen voor lidmaatschappen t.w.v. 50 euro verloot onder de nieuwe jeugdleden (per korfbaldistrict 1 kortingsbon).

Kortom, twijfel je nog om lid te worden van DSO dan is nu het moment aangebroken!

Hans Posthumus

ledenstand 20130502