Zoals jullie allemaal wel weten, zitten we zeer krap in onze bergruimte in ons clubgebouw. Daarom hebben we besloten om een middag te besteden aan een algemene opruimactie.

Deze wordt gehouden op zaterdagmiddag 15 februari van 13.00 - 15.00 uur.

We verwachten van elke commissie op deze middag een afvaardiging om uit te zoeken welke spullen van hen zijn en wat er weg kan. Mensen die niet commissiegebonden zijn, maar wel spullen in het gebouw hebben liggen, zijn natuurlijk ook welkom.

Zaken waar geen van de aanwezigen iets van weet en de spullen die overtollig zijn, worden diezelfde middag nog naar de milieustraat afgevoerd.

We hopen op een goede opkomst met als resultaat een duidelijk overzicht wat er allemaal aanwezig is, waar het staat en door wie het gebruikt wordt. Daardoor krijgen we weer een opgeruimd clubgebouw, waar we uiteindelijk allemaal profijt van hebben.

Namens het bestuur
Ria Verkijk