Aankomende zaterdag 3 september is het officieuze begin van het korfbalseizoen. Om onszelf optimaal voor te bereiden op het nieuwe seizoen staat er aanstaande zaterdag een clinic voor alle jeugd van DSO F tot en met DSO A op het programma van onze hoofdcoach Marcel, samen met de DSO selectie. 's middags zijn er oefenwedstrijden voor DSO 1 & 2.

Marcel zal een clinic van een uur geven waarin jullie weer wat korfbalwijzer kunnen worden! De clinic zal starten om 12:00 op veld 1 bij 't Thuishonk en duurt tot +/- 13:00.

's Middags om haf 3 starten de oefenwedstrijden van DSO 1 & 2. De tegenstander hierin zal Movado zijn. Jullie support bij de laatste test voor het nieuwe seizoen kunnen ze natuurlijk goed gebruiken.

Tot zaterdag!

Namens de TC,