Zoals jullie ook in de Flits hebben kunnen lezen, zijn we als TC zijn we al druk bezig met het volgende korfbalseizoen 2010 - 2011. We zijn bezig met het invullen van trainers, maar ook met het aantal teams en de teamsamenstelling.

Dit seizoen hebben de meeste teams 6 of meer dames, waardoor niet iedereen elke week aan spelen toekomt. Dit is voor de betreffende spelers niet leuk, maar ook voor de teams niet.

Een oplossing hiervoor kan zijn om na de zomervakantie (indien mogelijk) te starten met extra seniorenteam. Hierdoor kan iedereen meer aan spelen toekomen.

Echter om te bekijken in hoeverre dit haalbaar is willen we wel weten wie er voor volgend seizoen wel en niet beschikbaar is voor het wekelijks spelen van wedstrijden. Als er te weinig spelers zijn die wekelijks kunnen spelen, dan is het gevaar groot dat het een probleem wordt om de teams wekelijks ingevuld te krijgen. Een extra team is dan niet mogelijk.

Op dit moment gaan we er vanuit dat iedereen die op dit moment ingedeeld is in een team en wekelijks wedstrijden speelt, volgend seizoen ook weer beschikbaar is. Ben je volgend seizoen niet beschikbaar of verwacht je dat je niet iedere week kan spelen (door bijvoorbeeld een spelende partner, werk, blessures of een andere reden) dan vragen we je dit zo snel mogelijk bij de TC aan te geven. Wij kunnen dan in kaart brengen in hoeverre een extra team haalbaar is.

Je kunt hiervoor of voor vragen contact opnemen met:

Kees Ploeg                   Herbert Giljam             Johan Vermeulen

0168-463364                 0168-402220               0168-404726

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.         Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.        Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Namens de TC,

Herbert Giljam