A.s. zaterdag 3 maart staan er voor een aantal teams belangrijke wedstrijden op stapel. DSO A1 kan in Heinenoord kampioen worden en ook DSO 1 kan een grote stap zetten naar het kampioenschap door te winnen van de directe concurrent TOGO.

Ztaerdag 3 maart wordt een belangrijke dag voor DSO. Om te beginnen voor DSO A1 die tegen directe concurrent Oranje Zwart kampioen kunnen worden. Natuurlijk gaan zoveel mogelijk DSO-ers onze A1 steunen in Heinenoord!

Zij kunnen direct daarna doorreizen naar Goes waar ons vlaggeschip de uitermate belangrijke wedstrijd speelt tegen koploper TOGO. TOGO is bij winst kampioen, maar als DSO wint kan het kampioenschap binnengehaald worden in Klundert tegen Stormvogels. TOGO staat 1 punt voor op DSO, dus de volle winst is vereist.

Hierbij de oproep om met z'n allen naar Goes te reizen om ons eerste te steunen. Uiteraard gekleed in geel/zwart en met zoveel mogelijk attributen gaan we voor de broodnodige support zorgen en de punten meenemen naar Klundert. Graag onderling vervoer regelen en vergeet je toeters en spandoeken niet!!

za 3/3 13:00 Oranje Zwart /De Hoekse A1 - DSO A1 De Tienvoet in Heinenoord
za 3/3 16:20 TOGO 1 - DSO 1 Sportpunt Zeeland in Goes