Er zijn een paar belangrijke wijzigingen bij de wedstrijdsecretariaat van de jeugd.

Anita Engelen heeft aangegeven te stoppen met het wedstrijdsecretariaat van de D & E teams. Via deze weg wil ik Anita heel erg bedanken voor alle tijd en energie die ze heeft gestopt in het wedstrijdsecretariaat en de JTC. Het wedstrijdsecretariaat voor de D & E teams is prima ingevuld en daar ben ik dan ook erg dankbaar voor. Bedankt!

Gelukkig hebben we de ontstane vacature snel en goed kunnen invullen!
Mandy Wigant schuift van het wedstrijdsecretariaat van de F-teams door naar de D & E teams en we hebben Ellen van Roomen-Boekema bereid gevonden om het wedstrijdsecretariaat van de F-teams over te nemen van Mandy. Ook via deze weg wil ik Ellen bedanken voor het invullen van de vrijgekomen vacature! Super!

Mocht je jezelf of mocht u uw kind willen afmelden voor een wedstrijd, doe dit dan op tijd! Alleen dan kan het wedstrijdsecretariaat tijdig vervanging regelen. Geef de afmelding altijd door aan het wedstrijdsecretariaat. Niet (alleen) aan de coach of trainer, maar ALTIJD aan het wedstrijdsecretariaat.

Hieronder vindt u het actuele overzicht van het wedstrijdsecretariaat bij de jeugdteams. Dit gaat per direct in.

Afmeldingen B en C teams
Afmeldingen voor de B en C-teams kunnen worden doorgegeven aan Stefanie Vermeulen.

Telefoonnummer: 06-42 43 33 55

Afmeldingen D en E teams
Afmeldingen voor de D en E-teams kunnen worden doorgegeven aan Mandy Wigant.
Telefoonnummer: 06-83995440

Afmeldingen F teams
Afmeldingen voor de F-teams kunnen worden doorgegeven aan Ellen van Roomen-Boekema.
Telefoonnummer: 06-47656946

Namens de JTC,