Vorig jaar grepen we met DSO 1 in de zaal nog naast promotie naar de 2e klasse. Het doel voor dit zaalseizoen was dan ook simpel: naar de 2e klasse. Uiteraard liefst als kampioen en anders als nummer 2 via een beslissingswedstrijd. Als Supermannen en -vrouwen; als helden, strijden, elkaar helpen en uiteindelijk samen overwinnen.

Het eerste deel van het zaalseizoen was (te) wisselvallig, maar het tweede gedeelte met 7 overwinningen op een rij was ijzersterk. Zeker in de wedstrijden waarin het echt moest stonden we er. Zelfs het wegvallen van diverse spelers door blessures en een zwangerschap kon ons niet deren, vooral ook dankzij de toppers van DSO 2! We zijn dan ook terecht de kampioen!!

Het hele seizoen worden we al ondersteund door veel publiek, maar zeker de laatste 2 wedstrijden vorige week in Middelburg en de kampioenswedstrijd in de Niervaert waren echt fan-tas-tisch. De sfeer, aankleding en enthousiasme is korfballeague-waardig en een enorme steun in de rug voor de selectie. Sfeerteam en alle andere supporters enorm BEDANKT daarvoor!! We hopen straks tijdens de veldcompetitie ook weer op jullie te kunnen rekenen als we gaan strijden voor handhaving in de 2e klasse.

Marcel Versteeg