De buiten periode zal snel weer aanbreken. Iedereen zal weer kunnen genieten van onze eigen kantine en een heerlijke drankje op het terras. Wat hier natuurlijk ook bij hoort zijn de barvrijwilligers. De kantine commissie is daarom ook hard opzoek naar vrijwilligers die zo nu en dan willen helpen achter de bar.

Aanmelden
Als het je leuk lijkt om ons te helpen op een zaterdag of trainingsavonden op dinsdag, dan kan je jezelf aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen jou dan contacten op te moment dat we je in zouden willen plannen.

Ervaring
Wanneer je vindt dat je geen ervaring hebt dan zullen wij er voor zorgen dat je ingewerkt wordt en niet alleen staat. Op deze manier zal je veel plezier beleven aan de taak als barman of vrouw binnen onze korfbal vereniging.

Ideeën
Als je nog toevallig ideeën hebt wie dit ook leuk zou kunnen vinden dan hoor ik dit ook graag. Op dit moment zitten wij moeilijk met vrijwilligers om de bar voldoende te kunnen vullen. Jou hulp of die van een ander zal zeer op prijs gesteld worden door ons, maar ook door iedereen die graag geniet van een drankje op het terras bij DSO.

Laten we er een mooi en gezellig seizoen van maken met enthousiaste barvrijwilligers.

De kantine commissie
Atie, Roeland, Mart en Suzan