Vanaf komend seizoen vinden er een paar wisselingen plaats in de Jeugd Technische Commissie (JTC).

Binnen de JTC stoppen Anton van Dam en Miranda Michielsen. In het wedstrijdsecretariaat stopt Stefanie Vermeulen met het wedstrijdsecretariaat van de B-C-D teams.

Miranda is een flink aantal jaren lid geweest binnen van de JTC en is van grote waarde geweest voor DSO en de DSO jeugd. Ik wil Miranda enorm bedanken voor alle tijd, energie en inzet afgelopen jaren. Persoonlijk heb ik veel van je geleerd en hebben we binnen de JTC heel erg veel aan jou input gehad. Gelukkig verdwijnt Miranda niet en blijft zij actief als trainster/coach en scheidsrechter. Daarnaast weet ik dat DSO altijd een beroep op je kan doen, als daar behoefte aan is.

Ook Stefanie is geen onbekende geweest binnen de JTC. Afgelopen jaren heeft Stefanie het wedstrijdsecretariaat ingevuld van de B-C-D teams en daarnaast is Stefanie ook altijd te vinden als trainster en coach. Voor Stefanie geldt ook dat ik haar wil bedanken voor haar bijdrage binnen de JTC en ik ben blij dat je ook volgend seizoen weer een rol hebt binnen DSO als trainster/coach.

Zelf stop ik als voorzitter van de JTC. De JTC is geen gemakkelijke commissie en het kost af en toe was tijd, maar is wel een leuke commissie en ik ben blij dat ik hier afgelopen jaren deel van uit mocht maken. Ik heb het gedaan op mijn manier en altijd in het belang van DSO.

Voor komend seizoen ben ik erg blij om te melden dat mijn taken worden overgenomen door Benjamin Eland. Ik wens Benjamin heel veel succes en plezier in deze functie.
Naast Benjamin, is Carola Eland de andere nieuwkomer die plaats zal nemen in de JTC. Een goede en fijne invulling en ook Carola wens ik veel plezier komende jaren.

Ik zal als voorzitter van de TC zeer betrokken blijven bij de JTC maar ik heb alle vertrouwen in de JTC samenstelling voor komend seizoen.

Wat mij nog wel zorgen baart, is dat de vacature voor het wedstrijdsecretariaat van de B-C-D teams nog niet is ingevuld. Ik wil iedereen vragen om mee te denken hoe we deze vacature kunnen invullen voor komend seizoen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met 1 van de JTC leden of met mij.

Samenstelling JTC, seizoen 2014-2015
Benjamin Eland (voorzitter)
Jasper Kaijen
Mandy Wigant
Carola Eland
Mark Noordink
VACATURE (WS voor de B-C-D teams)
Ellen van Roomen-Boekema (WS voor de E en F teams)

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie en tot volgend seizoen!

Namens de TC/JTC,

Anton van Dam