Deze week is het 'de Week van de Scheidsrechter'.

In deze week staat het uitspreken van waardering naar scheidsrechters, juryleden en officials centraal.
Dat zou eigenlijk iedere week zo moeten zijn (waardering hebben voor scheidsrechters), maar in de praktijk is dat niet altijd zo.

Toch zijn het de scheidsrechters die het mogelijk maken dat wij elke week onze korfbalwedstrijden kunnen spelen.
En we vinden het vaak maar 'oh zo normaal' dat er dan een scheidsrechter is die dit mogelijk maakt. Toch is dat niet vanzelfsprekend en daarom deze week extra aandacht.

Als TC en bestuur willen we via deze weg alle scheidsrechters heeeeel erg bedanken voor hun trouwe inzet en hulp. En vaak al vele seizoenen lang.
Bijvoorbeeld Wim Verkijk is al jarenlang een enorme steun op dit gebied. Maar ook de mensen die extern voor ons fluiten of meerdere wedstrijden op 1 zaterdag, zijn ONTZETTEND waardevol.
En om niet teveel in persoonlijke namen te vallen, houden we het met dit bericht even algemeen en willen we IEDEREEN op het gebied van scheidsrechterszaken en het fluiten van de wedstrijden heel erg bedanken.

Voor alle actieve DSO scheidsrechters staat er aanstaande zaterdag een bedankje en kleinigheidje klaar in de DSO kantine.

Mocht je komende zaterdag (maar dit mag ook de weken daarop) nu een scheidsrechter tegenkomen bij je eigen wedstrijd, geef deze beste man of dame dan eens een hand en bedank de scheids eens extra.
En sta er dan even kort bij stil dat de scheids vrijwillig naar het veld is gekomen zodat jij kon korfballen.

Scheids, bedankt!

Namens bestuur en TC,