Op de gezellige beachparty voor de jeugd vond de verloting plaats van de grote ledenwerfactie die DSO het afgelopen jaar heeft gehouden. Patrick Michielsen mocht uit de hoge hoed de gelukkige winnaar trekken van de fantastische prijs die beschikbaar was gesteld door POTPLANTEN VAN DER EIJK. Piet en Wilma, hartelijk bedankt hiervoor!

Uiteindelijk bleek Marieke Fortuin de gelukkige. Marieke heeft Cain Lems lid gemaakt van DSO en daarmee deed ook zij automatisch mee aan de verloting met dit voor haar geweldige resultaat. Marieke was op het moment van de trekking nog niet aanwezig in de kantine, maar nadat ze gearriveerd was een iedereen haar heel de tijd wat vreemd aankeek, had ze al snel in de gaten dat er wat aan de hand was. We hebben haar na een tijdje maar naar voren geroepen en daarna begreep ze al direct dat zij de winnares geworden was en kreeg ze de geweldige Nintendo Wii overhandigd.

Ook onder de meisjes die het afgelopen jaar lid geworden zijn werd er een mooie prijs verloot. Uiteindelijk ging het bordspel naar Manon Doff. Manon was niet aanwezig op de beachparty, maar heeft een dag later haar prijs in ontvangst genomen. Ook zij was dolblij!
Beide winnaressen nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prijzen en veel plezier ermee!

Stoppen we nu met de ledenwerfactie?
Nee, zeker niet! Ik heb tijdens de uitreiking van de prijzen al beloofd dat we een nieuwe actie gaan starten. In de volgende Flits en op de website zal binnenkort extra informatie verschijnen. We houden nu al bij wie er lid geworden is en ook door wie het nieuwe lid wordt aangemeld. Je doet dus automatisch mee met de volgende ledenwerfactie en misschien ben jij straks wel de gelukkige winnaar!

Hans Posthumus