Zaterdag 18 augustus mochten het B1, C1, C2 en F1 aantreden op het kunstgras van Conventus in Zwijndrecht voor de 2e editie van hun toernooi aldaar. Een goede manier voor de coaches om hun (voornamelijk) nieuwe samengestelde teams te leren kennen en ervaring op te laten doen voor de competie.

Onder zeer warme temperaturen was ieder team voor 3 wedstrijden ingedeeld, tegen onder ander Albatros, Oranje wit en gastheer Conventus. Ook was de temperatuur een behoorlijke tegenstander, maar daar hadden alle deelnemers last van.

Het gaat te ver om iedere gespeelde wedstrijd uitgebreid te verslaan, want bij de meeste wedstrijden was het voornamelijk nog zoeken naar de vorm en een gevecht tegen de warmte.

Maar ondanks dat werd er vol overgave door alle teams gespeeld, met veel inzet van de spelers en speelsters. Hierdoor werd het voor de teams en hun trainers/coaches een 'leerzame' dag, vooral ook om te zien hoe hun teams de zomervakantie zijn doorgekomen.