Beste DSO-ers,

Vanuit de TC wil ik jullie graag twee keer goed nieuws brengen. En dat op de dinsdagavond!

Vanavond hebben we Henny Visser officieel kunnen verwelkomen binnen de vereniging. We zijn als vereniging de samenwerking aangegaan en hebben Henny voor een jaar kunnen binden aan DSO! We kunnen dus met een mooi vooruitzicht uitkijken naar volgend seizoen.

Daarnaast waren we als TC al een tijdje op zoek naar een nieuwe trainer voor DSO 5 en 6, omdat Patrick stopt met training geven aan de senioren.
Patrick heeft jarenlang DSO 4 en 5 met veel plezier en enthousiasme training gegeven, waarvoor wij hem ook via deze weg heel erg bedanken!
We hebben gelukkig vlot een nieuwe trainer gevonden en ook een met veel ervaring en enthousiasme, namelijk Wim Crezee.
Super fijn om te weten dat de vacature voor deze teams is ingevuld!

Ik wil graag onder de aandacht brengen dat we nog steeds op zoek zijn naar een trainer voor DSO 3 en 4. Ben jij of ken jij iemand die graag voor een groep staat en met enthousiasme deze teams training wilt geven? Laat het ons dan weten!

Via deze weg wil ik iedereen veel plezier en succes wensen bij de laatste competitiewedstrijden. Ik hoop een ieder nog te zien bij de komende wedstrijden of activiteiten!

Namens de TC,
Daphne Strootman