Afgelopen weekend bereikte ons het droevige bericht dat Atie Commereuc op 22 februari zeer onverwacht is overleden.

We herinneren Atie als een zeer betrokken vrijwilligster van DSO. Lid geworden in 2005 en sinds die tijd veel taken en functies bekleed binnen onze vereniging.
Ze was betrokken als wedstrijdsecretaris, de organisatie voor deelname aan het Swift toernooi, aanwezig bij ontelbare evenementen en wedstrijden en voor jaren de drijvende kracht achter de bar en in de kantine. Ook binnen de kampwerkgroep was ze actief als lid van de keukenstaf.

Bij wedstrijden zagen we Atie vaak tussen het publiek zitten, samen met Jean, twee trotse ouders. Een beeld welke wij nooit zullen vergeten, want dat is uiteindelijk waar DSO om draait. Samen verenigen met die prachtige korfbalsport.

Een hart van goud, die ook regelmatig gelucht werd als iets niet ging zoals zij zelf voor ogen had.

We zullen Atie missen en de herinneringen koesteren die zij achterlaat.

Wij wensen Jean, Jeanine, Jean-Paul, Naomi en familie heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.