DSO is één van de grootste en gezelligste korfbalvereniging in West-Brabant.

Naast het spelen van wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau is DSO in Klundert en wijde omtrek bekend om de vele nevenactiviteiten die georganiseerd worden.

De kantinecommissie speelt tijdens die wedstrijden en activiteiten een heel belangrijke rol. De inkopen, het organiseren van vrijwilligers voor de barbezetting, hygiëne tot aan een praatje en een luisterend oor zijn is bepalend voor de beleving van al onze gasten.

Wij zijn op zoek naar 2 vrijwilligers die, samen met het huidige team, helpen de kantine draaiend te houden en de bestaande manier van werken willen verbeteren om het voor iedereen nog gemakkelijker en fijner te maken.

De kantine is naast het onderhouden van de sociale contacten, ook belangrijk om DSO als vereniging financieel gezond te houden.

Dus, ben jij iemand die weet van aanpakken, makkelijk zaken organiseert, samenwerking opzoekt, durft te vernieuwen en pro-actief is? Spreekt horeca jou aan en wil jij jouw steentje bijdragen aan deze fantastische vereniging?

Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij nemen contact met je op, we kunnen dan samen kijken hoe we elkaar kunnen helpen.

Let op:
Er zijn maar 2 vacatures dus twijfel niet om te reageren!