Beste leden,

Zoals eerder vermeld volgen wij de ontwikkelingen rondom het Corona-virus op de voet. Wij laten ons hierdoor leiden door informatie vanuit het RIVM en de KNKV.

Deze ochtend heeft het KNKV de volgende maatregelen aangekondigd.

• Om en nabij 400 korfbalwedstrijden, ongeacht niveau en competitie, die in Brabant gepland staan worden afgelast. Deze worden later ingehaald.
  • Evenementen tot 1000 bezoekers worden geacht opnieuw in overweging te worden genomen.

Dat laatste punt is natuurlijk ook voor ons van toepassing want de diverse evenementen staan volgens goed DSO gebruik op de planning.

In verband met de nieuwe richtlijnen heeft het bestuur moeten besluiten om alle activiteiten en evenementen tot en met 15 maart 2020 te annuleren en hiervoor een nieuwe datum te plannen. Dit betreft dus alle trainingen en de bingo-avond.

Wij zullen voor de activiteiten en evenementen die daarna plaatsvinden opnieuw een overweging maken en jullie zo snel mogelijk informeren.

Namens het bestuur,

Steven ten Cate