Beste leden,

Vanaf maandag 31 augustus gaan wij samen met Albert Heijn Klundert een bijzondere samenwerking aan. Alle leden en supporters kunnen namelijk exclusief bij deze Albert Heijn supermarkt sparen voor geweldige en gepersonaliseerde clubartikelen!

Hoe spaar je mee? 8 weken lang ontvang je bij elke € 10,- aan boodschappen, bij Albert Heijn in de Klundert, een actiezegel. Elk artikel kan op basis van een aantal actiezegels bij elkaar gespaard worden. Heb je het aantal actiezegels bij elkaar gespaard, dan kan je de volle spaarkaart bij de servicebalie van deze Albert Heijn inleveren. Je krijgt dan een unieke code! Via www.myclubstore.nl/ahindeklundert wordt je doorverwezen naar een speciale webshop. Na het eenmalig aanmaken van een account kun je hier vervolgens jouw club selecteren, jouw artikel selecteren, kan je dit artikel zelf personaliseren en bestellen met je unieke code. Je zult dit artikel ± 4 weken na het sluiten van de webshop op kunnen halen.

Het leuke aan deze actie is, dat je geweldige gepersonaliseerde artikelen kunt sparen en dat je op deze manier ook een mooi bedrag kan ophalen voor de vereniging. Bij elke bestelling sponsort Albert Heijn in de Klundert namelijk onze clubkas. Ga daarom vanaf 31 augustus naar Albert Heijn Klundert en trommel al je vrienden op om mee te sparen. Hoe leuk is het bijvoorbeeld om met z’n allen een gepersonaliseerd artikel te hebben?

De spaarboekjes kunnen meegenomen worden uit onze kantine. Er zullen ook enkele boekjes aanwezig zijn in AH de Klundert.

Wij wensen iedereen veel spaar plezier!