Beste leden,

De komende Algemene Ledenvergadering zal Annika afscheid nemen als bestuurslid Accommodatie & Materialen bij KV DSO.

Het besluit om te stoppen heeft ze maanden geleden genomen en ondanks dat wij dit betreuren zijn wij vooral dankbaar voor alles wat ze voor DSO heeft betekend in deze functie.

De zoektocht naar een vervanger is een lastige gebleken. Annika heeft de afgelopen maanden meer dan 10 leden gesproken die wij geschikte kandidaten vonden. Helaas zonder succes.

Het gevolg zal zijn dat de taken van deze portefeuille verdeeld gaan worden onder de overige bestuursleden en dat is zeer onwenselijk. Het is niet zonder reden dat het een aparte portefeuille is binnen het bestuur van de vereniging. Wij zijn dan ook van mening dat het nu ook mede aan de leden van DSO is om een vervanger aan te dragen voor deze belangrijke bestuursfunctie.

Zie jij jezelf als een geschikte kandidaat of ken jij iemand die een geschikte kandidaat zou zijn? Stuur dan een bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Indien een of meerdere kandidaten zich vóór de ALV aanmelden dan zullen we deze tijdens de ALV voorstellen. Wij hopen dat alle leden en/of ouders van leden deze oproep ter harte nemen en dat kandidaten zich aanmelden om voor alle leden van DSO deze functie in te vullen.