Een dag na het toernooi kan ik met een trots gevoel terugkijken op het verloop. Na wat regendruppels en een korte vertraging kon het toernooi rond 10.10 uur beginnen en alles liep vervolgens als een trein! Een zonnetje, veel lachende gezichten en een hoop gezelligheid! Hieronder een terugblik.

De wedstrijden in de poulefase van de F-jeugd waren erg leuk om te zien. Veel doelpunten, leuke high-fives naar elkaar en veel emotie. Prachtig om te zien. Van de 8 koppels gingen er uiteindelijk 4 door naar de halve finale. Daarin bleken Jordy & Lisanne en Noortje & Siep de sterkste. Zij speelden een schitterende finale die werd gewonnen door Noortje & Siep. Met maar liefst 230 doelpunten in 7 wedstrijden was er niemand die dat onverdiend kon vinden. Een geweldige prestatie.

Bij de D/E jeugd waren er 2 poules, waarvan de nummers 1 en 2 door zouden gaan naar de halve finale. Renate & Maerle en Daan & Bram stonden vervolgens in de finale, die werd gewonnen door Daan & Bram.

Bij de B/C jeugd was er maar 1 poule, waarvan er 4 koppels doorgingen naar de halve finale. Francien & Marissa wonnen de finale van Emma & Lieke en mogen de wisselbeker een jaar lang een mooi plekje geven.

Bij de senioren ging de finale tussen Rob & Sander en Daphne & Mandy. De dames hadden eerder op de dag hun hoogtepunt al bereikt door te winnen van Benjamin & Rubin. Een nieuwe stunt in de finale bleef uit, waardoor Rob & Sander de nieuwe kampioenen zijn! Mannen, van harte gefeliciteerd!

Tot slot wil ik Benjamin, Corine, Marcel, Annalies, Natascha, Pim, de tellers bij de F-jeugd, het barpersoneel en alle andere vrijwilligers bedanken voor hun inzet! Ik heb genoten van deze dag en mijn handen jeuken alweer om het toernooi voor volgend jaar nog grootser te gaan organiseren!

De foto's worden later aan dit artikel toegevoegd.

Sportieve groeten en tot ziens op de braderie,

Frank Posthumus