Al een paar maanden zijn de leden van de jubileumcommissie flink aan het brainstormen over het komende jubileumjaar 2009. Langzaam maar zeker begint zich een programma te vormen, naast de normale activiteiten die jullie al van de verschillende andere commissies gewend zijn.

Eerst zal ik jullie voorstellen wie er in de jubileumcommissie zitten.

Allereerst onze voorzitster Ria Verkijk, een prima persoon om de kar te gaan trekken, altijd enthousiast, tomeloze energie en bijzonder handig met de PC. ria.jpg
Dan hebben we routinier Ad van Es. Bekend natuurlijk van de Fancy Fair, en het onderhoud van de kantine. Daarnaast zat Ad ook in de jubileumcommissie van 10 jaar geleden, en heeft hij de aantekeningen uit het vorig jubileum goed bewaard, heel handig! ad.jpg
Corrie van Bezooyen, wie kent haar niet, altijd zeer attent bij verjaardag of andere gelegenheid. Van haar ervaring bij het organiseren van de reünie bij 650jaar Klundert kunnen wij natuurlijk prima gebruik maken. corrie.jpg
Willem Willeboordse heeft veel ervaring in verschillende commissies en bestuur. Hij korfbalt momenteel niet zelf, maar daardoor houdt hij lekker veel tijd over om in de jubileumcommissie te investeren. willem.jpg
Gelukkig ook 2 jongeren in onze commissie: Stefanie van Kaam, zeer creatief en goed voor de connecties met de jongere generatie. stefanie.jpg
Samen met Rob den Hollander, vooral bekend om zijn tomeloze enthousiasme. Daarnaast is Rob ook lid van de bouwploeg. rob.jpg
Daisy Schreuders, mogen we ook nog wel bij de jongeren rekenen. Daisy, creatief, vol leuke ideeën, oog voor grappige kleine details, is onze secretaresse. daisy.jpg
Als laatste Marianne Posthumus, vorig jaar gestopt met de jeugdTC, was bang dat ze zich zou vervelen, dus maar snel toegetreden tot de jubileumcommissie, waar ze tot nu toe nog geen spijt van heeft. marianne.jpg

Samen met alle DSO-ers zijn wij van plan om er een prachtig jubileumjaar van te maken. Voor alle leeftijden zullen er activiteiten georganiseerd worden, waarbij we natuurlijk ook jullie enthousiasme en inzet nodig hebben. Het moet immers een jubileum worden voor en gedragen door alle DSO-ers. Dus denk met ons mee met het verzinnen van een nieuwe naam voor de kantine, over een nieuwe vlag, of over leuke acts die je nog eens terug zou willen zien.

Verder ga ik nog niet te veel verklappen over alle leuke activiteiten die we van plan zijn. Er is echter 1 activiteit die al wel bekend mag worden, zodat je het weekend van 17, 18 en 19 april in 2009 alvast vrij kunt plannen in je agenda. We zijn namelijk van plan om eenmalig, in het kader van het 50-jarig bestaan van de vereniging, op kamp te gaan met alle leden en donateurs van 18 jaar en ouder.Om alle jongere leden van onder de 18 meteen gerust te stellen, ook voor jullie is er een kampeerweekend gepland, maar de details houden we nog even geheim.

Behalve dat we een jubileum te vieren hebben, is ook de verhuizing in 2009 gepland. Het belooft een druk, maar erg leuk volgend seizoen te worden. Rust dus maar goed uit in de zomervakantie, want daar heb je volgend seizoen vast geen tijd voor!

We wensen jullie een heerlijke zomervakantie,

Namens de jubileumcommissie,

Marianne Posthumus