Vanaf komend seizoen willen we nog meer berichten op de website plaatsen en daar hebben we alle hulp bij nodig!

Tijdens de ALV van vorig jaar hebben we gesproken over een speciale online Nieuwsflits die ervoor zorgt dat alle laatste berichten in een speciaal gemaakte mail naar alle leden toegestuurd wordt. Dit plan is nog volop in ontwikkeling en we willen het heel graag gaan realiseren.

Daarvoor is inmiddels een speciale redactie samengesteld. Wim Crezee gaat foto's maken van allerlei activiteiten binnen DSO. Frank Posthumus zal wekelijks een wedstrijdverslag van de DSO selectie publiceren. Dit verslag zal vervolgens ook naar de Moerdijkse Bode en IndeKlundert gestuurd worden. Lieke den Toom en Esther Moerland gaan zich samen bezighouden met een speciale jeugdhoek. Op deze manier zal ook onze jeugd in de publiciteit komen.

Ook vanuit commissies en werkgroepen willen we graag meer publiciteit. Denk hierbij aan aankondigingen, bijzondere verhalen, terugblikken, etc. Momenteel verschijnen dit soort zaken nog minimaal. Maar daar willen we verandering in brengen! En daar hebben we alle hulp bij nodig. Door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kun je jouw bericht laten plaatsen op de website.

Laten we samen DSO meer in the picture gaan zetten! Laten we er samen voor zorgen dat iedereen binnen en buiten DSO meer te weten gaat komen van al het goeds dat we doen!

Ik hoop op jullie medewerking!

Jasper Kaijen