Donderdag 24 januari stond er een ‘DSO Inloopavond’ gepland waar alle leden en ouders van jeugdleden voor uitgenodigd waren. In de aankondiging was al verklapt: “Denk mee met het bestuur”.

Aan de hand van een tweetal filmpjes, die geregeld werden stopgezet, werd er gediscussieerd en meegedacht over ‘het verhaal van (ons) DSO’.

Wat vinden wij als korfbalvereniging DSO belangrijk? Wat bindt ons? Hoe willen wij met elkaar om gaan? Maar ook over een vraag als “Wat willen we binnen DSO nooit veranderen?” werd op een leuke, constructieve en gezellige manier gesproken met elkaar. Waardevol voor het bestuur, waardevol voor degenen die aanwezig waren.

De vervolgactie is dat we ons verhaal kort gaan uitschrijven. Deze basis zal dienen voor onze dromen en uiteindelijk ook het beleid van DSO voor komende jaren.

En het allerleukste is natuurlijk dat de volgende DSO inloopavond alweer gepland staat! Tijdens deze avond behandelen we nogmaals kort ‘ons verhaal’ om daarna snel vooruit te denken en te ‘gaan dromen’ met elkaar.

Om te noteren in je agenda: de volgende DSO inloopavond is op woensdag 3 april om 20:00!

De filmpjes die we hebben bekeken, zijn te zien via onderstaande links.

Mocht je deze avond niet aanwezig zijn geweest maar nog wel graag ‘jouw DSO verhaal’ of andere input willen bijdragen aan ‘ons verhaal’, schroom niet om dit te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Voor degenen die aanwezig waren: Hartelijk dank voor jullie input en voor degenen die hun input nog toe mailen: Alvast heel erg bedankt! Samen zijn wij DSO en samen maken wij DSO elke keer weer iets beter. WIJ ZIJN DSO!

Namens het bestuur,

Anton en Steven