Voor wie hem nog niet kent, Andrew Hogeslag. Vader van...man van.. speler van... Maar in dit bericht, de verenigingscoach van DSO. Wat houdt dit in? Als er nieuwe spelers bij DSO komen, jong en oud wordt Andrew op de hoogte gesteld (door trainers en secretariaat). Andrew zorgt dat hij een moment heeft met hen en/of ouders om wat te vertellen over het verenigingsleven van DSO. Een eerste aanspreekpunt dus. Ook voor de huidige leden, zie je niemand van het bestuur of wil je jouw opmerking niet gelijk daar kwijt, zeg het Andrew. We hebben al gemerkt dat het gemakkelijk is om Andrew aan te spreken, dus dat is fijn.
We zijn net begonnen met de verenigingscoach dus het is voor iedereen nog een beetje zoeken. Maar het belangrijkste is, weet hem te vinden! #alshetstraksweermag #ookditisvoorbereiding #WijzijnDSO