Herinnert u de zomer-actie nog? Help DSO de zomer door en koop de voorraad? Onze magische penningmeester heeft aan het begin van de corona crisis snel gehandeld en alle toenmalige voorraad verkocht omdat het seizoen stil kwam te liggen.

Helaas heeft onze penningmeester, en DSO, onze hulp opnieuw nodig! Omdat het korfbalseizoen recent plotsklaps is beëindigd, zitten we opnieuw met een voorraad die we niet meer in de kantine kunnen verkopen.

Om de financiële impact van de Corona crisis op DSO zo klein mogelijk te houden, willen we onze leden en uiteraard ook niet leden, vragen of jullie misschien onze voorraad willen overkopen. We bieden het aan tegen een lage prijs aan en hopen zo onze inkoopkosten eruit te halen, en er een heel klein beetje aan over te houden.

Stuur een bericht aan Anton van Dam met je bestelling via Whatsapp: 0613377251 of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We leveren tot aan de deur! Extra leuk want met een heel klein beetje geluk staat Ron, Hilbert, Damy, Lianne, Esther, Luuk of Anton straks voor uw deur! Wees er snel bij, want op is op! ?

Alvast super bedankt voor al jullie support en begrip!