Jawel, uiteindelijk nog een team in het rijtje der kampioenen. Dit aantal is een record in een veldseizoen. DSO 1, DSO 6, DSO B2, DSO C1 en DSO E1, hebben het onderste uit de kan gehaald en sloten de competitie allen af met een kampioenschap. Het seizoen werd afgesloten met toernooi en barbecue…….

DSO jeugd
DSO B2 speelde dinsdag 12 juni tegen PKC B8. De eerste helft duurde het lang voordat er gescoord werd. Door goed uitverdedigen in de aanval kreeg DSO veel kansen. De rust werd gehouden met een 2-0 voorsprong. Na de rust kreeg DSO weer veel doelkansen. Toen werden ze dan ook gescoord, wat resulteerde in een 10-0 overwinning. Rik van Emden scoorde de helft van deze doelpunten. Na de wedstrijd werd er nog gezellig na gegeten en gepraat. DSO B2 gaat met vol vertrouwen het volgende seizoen weer in!

Koppelschiettoernooi
DSO organiseerde zaterdag 16 juni als laatste activiteit van dit seizoen, het koppelschiettoernooi. De pupillen speelden de wedstrijden niet in koppels, maar speelden de wedstrijdjes één tegen één. Ruim 120 deelnemers deden de hele dag mee in de strijd om de bekers. Bij de puppillen bereikten Anika van Wensen en Juliette Verhulst de finale. Na een spannende verlenging won Juliette de wedstrijd. Bij de aspiranten gingen Caroline van Bezooijen en Jeanine Commereuc tegen Erik Keller en Remco Posthumus de finale in. Na wederom een verlenging scoorden de dames een punt meer en mogen zij zich een jaar koppelschietkampioen noemen. Bij de senioren en junioren namen Sander Driesse en Rob den Hollander het op tegen Wilbert en Corine Bongers in de finale. De twee heren hadden steeds een lichte voorsprong en hielden die vast tot het eindsignaal. Marc Langeweg en Remco Tanis scoorden in een wedstrijd de meeste doelpunten, zij wisten er 41 te scoren. Deze geslaagde dag is tot stand gekomen vanwege de inzet van velen, met name de mensen van de organisatie verdienen een pluim. Zij verzorgden ’s avonds ook nog een barbecue die startte met een geweldige hoosbui, wat natuurlijk best lekker voor het gras was. Later kon het vlees prima grillen om vervolgens opgegeten te worden door de negentig aanwezigen. Ineke Langeweg werd in het zonnetje en de bloemen gezet omdat zij na jaren trouwe bardienst en ander werk voor de vereniging wat rustiger aan gaat doen, zij werd hartelijk bedankt voor haar inzet. DSO zal overigens ook te vinden zijn op de braderie in Klundert, waar weer veel leuke spellen te doen zijn.

{gallery}/wedstrijdverslagen/2007/dsob2_kampioen_voorjaar{/gallery}