De TC en het bestuur zijn verheugd te kunnen melden dat wij een nieuwe hoofdtrainer gevonden hebben. Er is overeenstemming bereikt met Enno Verhoef voor aankomend seizoen 2021/2022. Enno heeft veel ervaring als korfbaltrainer en wij denken de juiste persoon voor onze selectie en vereniging binnen te hebben gehaald!

Zoals eerder vermeld had Rob den Hollander al toegezegd dat hij aan zou blijven als trainer. Ook is Carola Eland toegevoegd aan de staf als teambegeleider voor de selectie. Zij zal zich vooral bezig gaan houden met de randzaken bij een training en de wedstrijd. Zo kunnen de spelers zich helemaal focussen op de wedstrijd!

Hieronder een stukje waar Enno zichzelf voorstelt. Voor nu: Geniet van de laatste weekjes korfbal. Ik zie jullie graag de 26ste bij het mixtoernooi voor senioren en wens ik iedereen die ik niet meer zie alvast een hele fijne vakantie!

Namens de TC,

Martiena Bosters

Hoi allemaal,

Het komende seizoen mag ik hoofdtrainer zijn bij de selectie van DSO en er is me gevraagd om mezelf aan jullie voor te stellen. Mijn naam is Enno Verhoef 57 jaar gescheiden en woon in Zwijndrecht. Werkzaam als Senior werkvoorbereider bij MHG (rolstoelen) in Dordrecht en sinds kort weer lid van SKC Merwede. Mijn actieve korfbal carrière heb ik gespeeld bij Merwede en KV Zwijndrecht (het huidige Conventus) Na een aantal jaren jeugdteams al vroeg begonnen als hoofdtrainer bij Zwervers ( het huidige Movado).

Inmiddels heb ik na alle opleidingen van het KNKV een lange carrière achter de rug als oefenmeester. Onder andere bij. Juliana, Zwijndrecht, Movado,GKV (2) Merwede, Twist en de afgelopen 2 jaar bij Avanti (2) in de reserve hoofdklasse. Daarnaast ook jeugd regio selecties getraind en Zuidwest -16. Opleider voor de KT2, scheidsrechter en begeleider en nog veel meer korfbal, maar er is ook leven naast het korfbal. Denk dan even aan Feyenoord, Santiago de Compostella, Hattrick en Irish coffee.

Het lijkt me geweldig om na de lastige corona periode weer voor de groep te staan en met elkaar er weer vol voor te gaan. DSO bied me die kans en ik heb er erg veel zin in. Ik hoop dat het volgend seizoen snel weer druk mag worden langs de lijn en dat we allemaal weer mogen genieten van een mooie pot korfbal.

Vriendelijke groet
Enno Verhoef