Korfbalvereniging DSO biedt sinds 2013 KombiFit aan. Samen gezellig sporten in clubverband zonder competitieverplichtingen. Het sportaanbod is heel divers en het niveau van de sport- en spelactiviteiten wordt aangepast aan de deelnemers.

Voor ieder wat wils dus...

Waaruit bestaat het programma?

Het programma bestaat uit korfbalvormen afgewisseld met diverse andere sportieve activiteiten. Deze zijn deels gebaseerd op verschillende korfbalvormen, maar ook algemene bewegingsvormen komen aan bod. Denk hierbij aan wandelen, fietsen, andere balspelen of wat we met elkaar ook maar kunnen verzinnen om gezamenlijk een uurtje per week actief bezig te zijn.

Bestaat het programma alleen uit sport?

Nee, niet alleen. Naast de sportieve inspanning is er aandacht voor het sociale aspect. Na afloop van elke training of activiteit is er gelegenheid om even gezellig onderling “bij te kletsen” onder het genot van een kopje thee of een drankje. Ook kunt u deelnemen aan de vele activiteiten die regelmatig worden georganiseerd door DSO.

Voor wie is het programma bedoeld?

Het is speciaal voor iedereen die:

• graag wil sporten, maar dat niet (meer) in competitieverband wil
  • geen wedstrijdverplichtingen wil, maar wel de ontspanning

Kleding en schoeisel

Speciale kleding is niet nodig, als het maar lekker los zit, zodat het bewegen makkelijk gaat.

Kijk voor het actuele rooster bij Trainingstijden.