Beste DSO’ers,

Sinds 1 januari zijn de prijzen in de kantine verhoogd. Hierdoor hanteren we niet meer de “ afgeronde” prijzen. We hebben samen met de penningmeester gekeken naar een manier om het verkopen wat makkelijker te maken voor u en ons zelf.

We willen dit veldseizoen een fris- drankkaart (te vergelijken met de consumptiekaart voor trainers, coaches en scheidsrechters) gaan introduceren. Het idee is dat de kaart €18,00 euro gaat kosten. En je hiervoor 10 consumpties + 1 gratis consumptie krijgt. Alles tot €1,80 kun je op deze kaart af laten tekenen. Hierdoor hopen we het makkelijker en sneller te maken voor beide kanten. Dit idee is ontstaan omdat sommige mensen niet altijd meer contant geld opzak hebben. En zo’n fris- drankkaart makkelijk mee kunnen nemen om makkelijker wat te bestellen.

De kaarten zijn te koop aan de bar. Mochten er ideeen zijn voor andere methodes die wellicht bij andere verenigingen worden gebruikt zouden we dit graag willen horen.

We blijven kijken om de kantine en ons assortiment te verbeteren, zo ook met het nieuwe menu voor op de zaterdagen dat het eerste thuis speelt.
Voor €4,- krijgt u een (h)eerlijke Oerfriet met kip- varkenssate en satesaus! We hebben dit voor geproefd en het is zeker aan te raden!

Ook hebben we dit seizoen geprobeerd wat andere versnaperingen toegebracht aan het assortiment. Zoals Pringles en verschillende soorten zakjes chips. Mochten er nog producten volgens u missen dan horen wij dit graag.

Verder wil ik nog graag eens duidelijk maken dat vrijwilligers erg hard nodig zijn. We zien dat de mensen die achter de bar staan steeds vaker moeten staan omdat het erg lastig is om de bardiensten te vullen. Op de bar komen dit seizoen lijsten te staan zodat iedereen zich zelf makkelijk kan inschrijven om ons te helpen achter de bar. Met name de zaterdagen is het altijd lastig om rond te komen achter de bar en in de keuken. Lijkt het je leuk om een keer te komen helpen maar heb je nog geen ervaring dan kun je dit altijd aangeven. Dan zorgen wij ervoor dat er iemand met je staat zodat je alles uitgelegd krijgt en als je iets niet weet kan vragen.

Hopelijk tot ziens in de kantine!

Met vriendelijke groet namens de kantinecommissie,

Luuk van Oers